~ MUSICA ~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~ MUSICA ~

Hèt forum om informatie uit te wisselen over franstalige zangers en zangeressen.
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 vertel jullie verhalen over Garou!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Marcel Rijk
Admin
Marcel Rijk


Man Aantal berichten : 261
Leeftijd : 64
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 01-06-07

vertel jullie verhalen over Garou! Empty
BerichtOnderwerp: vertel jullie verhalen over Garou!   vertel jullie verhalen over Garou! Emptyma 04 jun 2007, 19:18

sunny

Garou is natuurlijk bekend geworden door het duet met onze vriend Michel Sardou.La riviere de notre enfance werd een zeer grote hit!Ondanks dat Garou uit Canada komt is hij zeer populair.Ik heb ook reakties gehad van nederlandse fans.Dus laat jullie horen.Zelf heb ik onlangs een dubbel dvd van hem gekregen voor mijn verjaardag. Een concert in Forest national in Brussel.Een geweldige show!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.michelsardou.jouwpagina.nl
Fleur Sauvage

Fleur Sauvage


Vrouw Aantal berichten : 34
Registration date : 01-06-07

vertel jullie verhalen over Garou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vertel jullie verhalen over Garou!   vertel jullie verhalen over Garou! Emptyma 04 jun 2007, 19:43

Eh... ik zou je graag gelijk geven, maar Garou is bekend geworden door zijn deelname aan de musical "Notre dame de Paris", daarna heeft zijn duet met Céline Dion hem bekend gemaakt over de hele wereld. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcel Rijk
Admin
Marcel Rijk


Man Aantal berichten : 261
Leeftijd : 64
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 01-06-07

vertel jullie verhalen over Garou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vertel jullie verhalen over Garou!   vertel jullie verhalen over Garou! Emptydi 05 jun 2007, 09:00

Hallo Fleur Sauvage,
Daar heb je natuurlijk volkomen gelijk in,ik had daar even niet bij stil gestaan! bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.michelsardou.jouwpagina.nl
Gerard




Aantal berichten : 21
Registration date : 04-06-07

vertel jullie verhalen over Garou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vertel jullie verhalen over Garou!   vertel jullie verhalen over Garou! Emptydo 07 jun 2007, 21:25

Garou kan mooi zingen en ik vind hem erg sympathiek, maar ik vind zijn muziek niet altijd mooi.
Als je hem andere bestaande liedjes hoort zingen, klinkt het werkelijk geweldig. maar zijn eigen repertoir valt me tegen.

groeten Gerard
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcel Rijk
Admin
Marcel Rijk


Man Aantal berichten : 261
Leeftijd : 64
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 01-06-07

vertel jullie verhalen over Garou! Empty
BerichtOnderwerp: Garou en zijn eigen repertoire!   vertel jullie verhalen over Garou! Emptyvr 08 jun 2007, 16:47

Hallo Gerard!
Ik vind het eigen repertoite van Garou ook wel erg mooi!
Hij heeft inderdaad een bijzonder symphatieke uitstraling!
Hij is nog een stuk jonger dan Michel of Johnny!
Ik meen ergens gelezen te hebben,dat hij pas 35 jaar oud is.
Ik heb onlangs met mijn verjaardag een live dvd van hem gekregen! Het Beatlesnummer Hey Jude doet hij erg goed en ook de Blues en Soul nummers zijn erg goed.Maar dat komt mede door het feit dat hij van huis uit goed engels spreekt.
Ik vind zijn franse accent als hij spreekt in de documentaire op de dvd wel erg grappig om te horen!
groetjes,
Marcel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.michelsardou.jouwpagina.nl
Fleur Sauvage

Fleur Sauvage


Vrouw Aantal berichten : 34
Registration date : 01-06-07

vertel jullie verhalen over Garou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vertel jullie verhalen over Garou!   vertel jullie verhalen over Garou! Emptyvr 08 jun 2007, 16:49

Marcel Rijk schreef:

Ik vind zijn franse accent als hij spreekt in de documentaire op de dvd wel erg grappig om te horen!
Ja, het is duidelijk dat hij uit Québec komt! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





vertel jullie verhalen over Garou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: vertel jullie verhalen over Garou!   vertel jullie verhalen over Garou! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vertel jullie verhalen over Garou!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» jullie mening over Roch Voisine
» site over Garou

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
~ MUSICA ~ :: Zangers en zangeressen :: GAROU-
Ga naar: