~ MUSICA ~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~ MUSICA ~

Hèt forum om informatie uit te wisselen over franstalige zangers en zangeressen.
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 jullie mening over Roch Voisine

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Marcel Rijk
Admin
Marcel Rijk


Man Aantal berichten : 261
Leeftijd : 64
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 01-06-07

jullie mening over Roch Voisine Empty
BerichtOnderwerp: jullie mening over Roch Voisine   jullie mening over Roch Voisine Emptyvr 15 jun 2007, 22:08

Wij willen graag van jullie horen wat jullie vinden van de liedjes van de frans canadese zanger Roch Voisine.
Bijgaand een chanson om weer even kennis te maken met deze zanger.
www.dailymotion.com/relevance/search/Roch%2BVoisine/video/xp57t_genie-en-herbe-roch-voisine
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.michelsardou.jouwpagina.nl
Gerard




Aantal berichten : 21
Registration date : 04-06-07

jullie mening over Roch Voisine Empty
BerichtOnderwerp: Re: jullie mening over Roch Voisine   jullie mening over Roch Voisine Emptyzo 17 jun 2007, 09:30

Ik heb enkele cd's van Roch Voisine, en ik vind dat hij erg mooi kan zingen.
Naast zijn Franse repertoire, zingt hij ook uitgebreid in het engels, maar daar ben ik niet bekend mee.
Toch is hij niet bekend in Nederland, wat volgens mij genoeg zegt van de muziekbobo's die bepalen wat er wel gedraaid wordt in Nederland en wat niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcel Rijk
Admin
Marcel Rijk


Man Aantal berichten : 261
Leeftijd : 64
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 01-06-07

jullie mening over Roch Voisine Empty
BerichtOnderwerp: de nederlandse muziekbobo's   jullie mening over Roch Voisine Emptyzo 17 jun 2007, 14:58

Helaas bestaan de nederlandse hitparades al jaren niet meer een gemengd aanbod van diverse landen.
Vroeger werd er nog wel eens iets franstaligs gedraaid.Een beetje in de tijd van Les lacs du Connemara.
Een van de weinigen die er aandacht aan besteedden was Willem Duys met zijn muziekmozaiek.Hij draaide regelmatig franse chansons.Gelukkig zijn DJ's als Frits Spits en enkele collega's van hem op radio 2 wel goed bezig en draaien ook franstalig.Overigens keek ik gisterenavond even een klein stukje van het afscheidsconcert van BZN, zij speelden ik Ahoy wel Les lacs du Connemara!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.michelsardou.jouwpagina.nl
Gerard




Aantal berichten : 21
Registration date : 04-06-07

jullie mening over Roch Voisine Empty
BerichtOnderwerp: Re: jullie mening over Roch Voisine   jullie mening over Roch Voisine Emptydo 21 jun 2007, 18:53

BZN die "le lac" speelt!
jammer dat ik dat gemist heb zeg.
Dat had graag willen zien.
BZN was een erg goede band die ook veel Franse nummers speelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





jullie mening over Roch Voisine Empty
BerichtOnderwerp: Re: jullie mening over Roch Voisine   jullie mening over Roch Voisine Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
jullie mening over Roch Voisine
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» site over Roch Voisine

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
~ MUSICA ~ :: Zangers en zangeressen :: ROCH VOISINE-
Ga naar: