~ MUSICA ~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~ MUSICA ~

Hèt forum om informatie uit te wisselen over franstalige zangers en zangeressen.
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 verslag van mijn concert op 21 april

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Marcel Rijk
Admin
Marcel Rijk


Man Aantal berichten : 261
Leeftijd : 64
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 01-06-07

verslag van mijn concert op 21 april Empty
BerichtOnderwerp: verslag van mijn concert op 21 april   verslag van mijn concert op 21 april Emptyzo 10 jun 2007, 11:15

cheers
Op 21 april 2007 was het dan weer zover!
samen met mijn broer vanuit Roosendaal vertrokken naar Brussel-Forest National.Voor het eerst in al die jaren een avond op stap met mijn broer.Voorgaande jaren ging ik met mijn zwager,maar hij ging dit jaar niet.Maar blijkbaar is de weg naar Forest niet echt goed aangegeven. Typisch iets voor de belgen overigens.
Uiteindelijk na de nodige omwegen en opstoppingen bij het theater aangekomen,maar geen parkeerplaats meer te vinden. Dus rondjes door de wijk rijden om maar een plaatsje voor de auto te vinden,steeds harder en steeds meer stress om maar op tijd binnen te komen.Mijn broer zou mij er in de wanhoop dan maar vast voor de deur uitzetten.Maar je gelooft het niet,op nog geen 3 minuten lopen kwam er toch een plaatsje vrij!
Op een drafje naar boven,waar Michel net de eerste tonen had ingezet van Allons danser. Maar nu nog onze plaatsen vinden in het donker.Dus een suppost aangesproken.Aangekomen bij onze plaatsen bleken er 2 mensen op onze plaatsen te zitten.Na controle van de kaartjes van die mensen moesten zij dus opstaan uit de rij. Uiteindelijk konden wij dan gaan zitten.
Het was weer een feest om terug te zijn.Een heerlijk concert met diverse chansons van het album "Hors Format" en natuurlijk de medley samen met het publiek van de al oude bekende chansons. Persoonlijk duurde mij dat net iets te lang. temeer ik toch niet alles letterlijk kan volgen.Ik vind dat Michel in goede vorm was en zeer goed bij stem. Ook de band en de zangers waren weer heel goed. Bijzonder onder de indruk was ik van de live versie van"La derniere danse" echt heel erg goed!
Ook de afsluiting met Michel op de piano was mooi!
We hebben genoten van een steengoed concert! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.michelsardou.jouwpagina.nl
 
verslag van mijn concert op 21 april
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» verslag RTL Johnny concert 14 juillet tour Eiffel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
~ MUSICA ~ :: MICHEL SARDOU :: ALBUMS :: TOURNEE HORS FORMAT-
Ga naar: