~ MUSICA ~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~ MUSICA ~

Hèt forum om informatie uit te wisselen over franstalige zangers en zangeressen.
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 de familie van Michel Sardou

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Marcel Rijk
Admin
Marcel Rijk


Man Aantal berichten : 261
Leeftijd : 64
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 01-06-07

de familie van Michel Sardou Empty
BerichtOnderwerp: de familie van Michel Sardou   de familie van Michel Sardou Emptyza 09 jun 2007, 09:42

Michel Sardou werd op 26 januari 1947 geboren.
Zijn ouders zijn Fernand Sardou en Jackie labbée(artiestennaam Rollin).Zijn vader Fernand was acteur,artiest, en had een cabaret in Parijs waar Michel ook al vroeg mee werkte in de zaak.Moeder Jackie werkte als danseres en varieté artieste in de Moulin Rouge!
Michel heeft een roerig privéleven achter de rug.Hij trouwde met Francoise Pettre, bij wie hij 2 dochtes kreeg!
Sandrine en Cynthia. Al heel snel hield Michel zijn eerste huwelijk voor gezien en trouwde met de mooie Babette Haas.
Michel kreeg in dit huwelijk dat zo'n 20 jaar duurde 2 zonen;Romain en Davy.Beiden zonen zijn inmiddels ook beroemd en hebben gekozen voor een andere richting in het artiestenleven.Romain is schrijver van zeer goede thrillers.
Inmiddels heeft hij al heel wat boeken op zijn naam staan.
Hij is inmiddels getrouwd en heeft een zoon Gabriel. Zij wonen tegenwoordig in Zwitserland.Davy verhuisde naar Amerika,naar Los Angeles.Daar schreef hij theaterstukken en acteert.Davy is ook bekend in Frankrijk als acteur en speelt in een televisieserie de rol van rechercheur.
Davy heeft ook in diverse theaterstukken in Parijs op het podium gestaan.Ook heeft hij de tekst voor het chanson Espérer voor zijn vader geschreven.Dit chanson staat op het album "Du Plaisier".Na een huwelijk van bijna 20 jaar verliet Michel zijn Babette voor zijn huidige vrouw Anne-Marie Perier.
Docher van acteur en theaterartiest Francois Perier. Cool Anne-Marie was destijds min of meer de baas bij het bekende modeblad "Elle".Eigenlijk kende Michel zijn huidige vrouw al heel lang,zij was een jeugdvriendinnetje van hem.Op dit moment wonen zij nog in Neuilly sur Seine in de buurt van Parijs. Het huis staat inmiddels te koop,want zij gaan nadat Michel zijn laatste tournée heeft afgesloten verhuizen naar een chalet in de haute-savoie(de franse alpen.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.michelsardou.jouwpagina.nl
Fleur Sauvage

Fleur Sauvage


Vrouw Aantal berichten : 34
Registration date : 01-06-07

de familie van Michel Sardou Empty
BerichtOnderwerp: Re: de familie van Michel Sardou   de familie van Michel Sardou Emptyza 09 jun 2007, 10:22

Marcel Rijk schreef:
Romain is schrijver van zeer goede thrillers.
Inmiddels heeft hij al heel wat boeken op zijn naam staan.
Hij is inmiddels getrouwd en heeft een zoon Gabriel. Zij wonen tegenwoordig in Zwitserland.
Romain heeft ook nog een dochter: Aliénor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcel Rijk
Admin
Marcel Rijk


Man Aantal berichten : 261
Leeftijd : 64
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 01-06-07

de familie van Michel Sardou Empty
BerichtOnderwerp: kinderen van Romain Sardou   de familie van Michel Sardou Emptyza 09 jun 2007, 17:18

Hoi Fleur Sauvage!

dat wist ik dus niet!
Maar.... je bent nooit te oud om te leren!
Bedankt dus voor de aanvulling. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.michelsardou.jouwpagina.nl
Gerard




Aantal berichten : 21
Registration date : 04-06-07

de familie van Michel Sardou Empty
BerichtOnderwerp: Re: de familie van Michel Sardou   de familie van Michel Sardou Emptyzo 17 jun 2007, 09:35

Hoi Marcel,

Wist je dat het boek van Romain ook in het Nederlands vertaald is.
het heet "vergeef ons onze schulden", ik heb het gelezen en ik vind het een erg mooi boek om te lezen.
Het is een historische thriller wat in de middeleeuwen afspeelt.

groeten Gerard
Terug naar boven Ga naar beneden
Marcel Rijk
Admin
Marcel Rijk


Man Aantal berichten : 261
Leeftijd : 64
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 01-06-07

de familie van Michel Sardou Empty
BerichtOnderwerp: vergeef ons onze schulden   de familie van Michel Sardou Emptyzo 17 jun 2007, 14:46

Hallo Gerard!

Ja,ik ken het boek zeker!
Ik heb het 3 jaar geleden gekocht en gelezen,en het is één van de beste en mooiste boeken die ik in jaren heb gelezen.
Eigenlijk heb ik nooit zo'n geduld om een boek te lezen,ik ben snel afgeleid,maar dit boek bleef mijn aandacht vasthouden.
Ik wil ook zijn andere boeken nog wel eens lezen wanneer ze in het nederlands vertaald zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.michelsardou.jouwpagina.nl
Gesponsorde inhoud





de familie van Michel Sardou Empty
BerichtOnderwerp: Re: de familie van Michel Sardou   de familie van Michel Sardou Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de familie van Michel Sardou
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» sites over Michel Sardou
» Michel Sardou se devoile
» Hommage aan Michel Sardou
» Sardou et Michel Drucker
» la femme de Michel Sardou est malade

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
~ MUSICA ~ :: MICHEL SARDOU :: FAMILIE-
Ga naar: