~ MUSICA ~
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
~ MUSICA ~

Hèt forum om informatie uit te wisselen over franstalige zangers en zangeressen.
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Wie is er ook naar de flashbacktour geweest?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Marcel Rijk
Admin
Marcel Rijk


Man Aantal berichten : 261
Leeftijd : 64
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 01-06-07

Wie is er ook naar de flashbacktour geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Wie is er ook naar de flashbacktour geweest?   Wie is er ook naar de flashbacktour geweest? Emptyma 04 jun 2007, 19:13

tongue
In Oktober 2006 ebn ik met mijn zwager naar het Forest national geweest om het concert Flashback mee te maken.
Wij hebben er van genoten! Wat kan die man nog veel energie in zijn shows stoppen zeg!
Ik ben benieuwd of er nog meer nederlanders naartoe zijn geweest,en ik ben natuurlijk ook benieuwd naar jullie reakties!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.michelsardou.jouwpagina.nl
Gerard




Aantal berichten : 21
Registration date : 04-06-07

Wie is er ook naar de flashbacktour geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er ook naar de flashbacktour geweest?   Wie is er ook naar de flashbacktour geweest? Emptydo 07 jun 2007, 21:21

Hallo Marcel,

Ik ben in 2004 (of in 2005, ik weet het niet meer precies) naar het stadion-concert in Lille geweest.
Dat was genieten!!
Ik heb veel live-DVD's van Johnny, maar om dit in het echt mee te maken. Was erg bijzonder.

groeten Gerard
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerard




Aantal berichten : 21
Registration date : 04-06-07

Wie is er ook naar de flashbacktour geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er ook naar de flashbacktour geweest?   Wie is er ook naar de flashbacktour geweest? Emptyza 09 jun 2007, 08:56

Is er al een DVD van deze tour?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wie is er ook naar de flashbacktour geweest? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie is er ook naar de flashbacktour geweest?   Wie is er ook naar de flashbacktour geweest? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wie is er ook naar de flashbacktour geweest?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
~ MUSICA ~ :: Zangers en zangeressen :: JOHNNY HALLYDAY-
Ga naar: